top of page
חיפוש

איך הופכים לקוח מתלונן לשגריר הכי טוב שלך?

עודכן: 30 ביולי 2020



ארגונים רבים תופשים לקוח מתלונן כסיכון לשמו הטוב של הארגון, אך זוהי למעשה הזדמנות יקרה מפז!

אותה תלונה עשויה להפוך לזרם של מחמאות ופרגונים, בתנאי שמחלקת שירות הלקוחות שלכם מוכשרת להתמודדות עם מצבים כאלו ומספקת מענה נכון ומדויק לטענות הלקוח.

טיפול מושכל בתלונות ובהתנגדויות הוא תנאי מפתח לשימור לקוחות ולטיפוח מותג, ליצ'י כאן כדי להכשיר את אנשי השירות והמכירות שלכם בדיוק למצבים הללו.


לפרטים נוספים: ויקי – vicky@lichee.co.il

 
 
 

Komentarze


חן חן, נחזור בהקדם

צרו קשר

רחוב מבצע קדש 45 כניסה א

תל אביב

​​

Tel: 972-58-4220032

972-54-220032​

Email:  Vicky@Lichee.co.il

  • LinkedIn
  • Facebook
bottom of page