איך הופכים לקוח מתלונן לשגריר הכי טוב שלך?
- Vicky Lichee
- 26 ביולי 2020
- זמן קריאה 1 דקות
עודכן: 30 ביולי 2020

ארגונים רבים תופשים לקוח מתלונן כסיכון לשמו הטוב של הארגון, אך זוהי למעשה הזדמנות יקרה מפז!
אותה תלונה עשויה להפוך לזרם של מחמאות ופרגונים, בתנאי שמחלקת שירות הלקוחות שלכם מוכשרת להתמודדות עם מצבים כאלו ומספקת מענה נכון ומדויק לטענות הלקוח.
טיפול מושכל בתלונות ובהתנגדויות הוא תנאי מפתח לשימור לקוחות ולטיפוח מותג, ליצ'י כאן כדי להכשיר את אנשי השירות והמכירות שלכם בדיוק למצבים הללו.
לפרטים נוספים: ויקי – vicky@lichee.co.il
Komentarze