בעלי עסקים וארגונים רבים תופשים לקוח מתלונן כסיכון לשמו הטוב של הארגון, אך זוהי למעשה הזדמנות יקרה מפז! הזדמנות להתפתח, לשפר או לייעל את השירות וכמובן למנוע נטישת לקוח.
המפתח לטיפול בלקוח מתלונן הוא קודם כל תקשורת פתוחה, הבנת הצרכים של הלקוח, תיאום ציפיות ולקיחת אחריות על המצב. חשוב לזכור שזוהי האחריות שלנו, בתור נותני שירות, להבין מה הלקוח צריך באמת ולספק זאת בצורה הכי מקצועית, נדיבה ונעימה.
אותה תלונה עשויה להפוך לזרם של מחמאות ופרגונים, בתנאי שמחלקת שירות הלקוחות שלכם מוכשרת להתמודדות עם מצבים כאלו ומספקת מענה נכון ומדויק לטענות הלקוח.
טיפול מושכל בתלונות ובהתנגדויות הוא תנאי מפתח לשימור לקוחות ולטיפוח מותג, אני כאן כדי להכשיר את אנשי השירות והמכירות שלכם בדיוק למצבים הללו! (:
#ויקטוריהליצי #מצויינותבמכירות #שירותלקוחות
כל הרגשות:
1מיכל עקיבא
Comments