top of page
חיפוש

איך הופכים לקוח מתלונן לשגריר הכי טוב שלך?


בעלי עסקים וארגונים רבים תופשים לקוח מתלונן כסיכון לשמו הטוב של הארגון, אך זוהי למעשה הזדמנות יקרה מפז! הזדמנות להתפתח, לשפר או לייעל את השירות וכמובן למנוע נטישת לקוח.

המפתח לטיפול בלקוח מתלונן הוא קודם כל תקשורת פתוחה, הבנת הצרכים של הלקוח, תיאום ציפיות ולקיחת אחריות על המצב. חשוב לזכור שזוהי האחריות שלנו, בתור נותני שירות, להבין מה הלקוח צריך באמת ולספק זאת בצורה הכי מקצועית, נדיבה ונעימה.

אותה תלונה עשויה להפוך לזרם של מחמאות ופרגונים, בתנאי שמחלקת שירות הלקוחות שלכם מוכשרת להתמודדות עם מצבים כאלו ומספקת מענה נכון ומדויק לטענות הלקוח.

טיפול מושכל בתלונות ובהתנגדויות הוא תנאי מפתח לשימור לקוחות ולטיפוח מותג, אני כאן כדי להכשיר את אנשי השירות והמכירות שלכם בדיוק למצבים הללו! (: #ויקטוריהליצי #מצויינותבמכירות #שירותלקוחות

כל הרגשות: 1מיכל עקיבא

 
 
 

Comments


חן חן, נחזור בהקדם

צרו קשר

רחוב מבצע קדש 45 כניסה א

תל אביב

​​

Tel: 972-58-4220032

972-54-220032​

Email:  Vicky@Lichee.co.il

  • LinkedIn
  • Facebook
bottom of page