איך אתם ממנפים את הלידים המגיעים אליכם לכדי עסקאות?
קבלת הלידים ממאגרי מידע מפולחים או מהרשת באמצעות הפייסבוק או האתר, הן רק תחילתה של מערכת היחסים בין הארגון שלך ללקוחות הפוטנציאלים.
הלידים הם האינטראקציה הראשונית בין הארגון/העסק שלך ללקוח הפוטנציאלי. איך אנו מתעלים את המידע והופכים זאת להזדמנות עיסקית?
הזדמנות עיסקית אינה בהכרח יוצרת מכירה בטווח הקרוב אך היא בהחלט יכולה ליצור מערכת יחסים בינך ובין הלקוח הסופי, לרכוש את אמונו ובעתיד להפוך אותו ללקוח החברה.
איך אנו יוצרים מערכת יחסים עם לקוח?
מהנסיון שלי, כמו שאנו יוצרים מערכות יחסים עם הסובבים אותנו, רק עם שינוי קטן.
ומה הוא השינוי הקטן? על הלקוח, אנו יודעים מעט ביחס לחברינו או אנשים שאנו פוגשים בצבא, בבית הספר, באוניברסיטה או במקום עבודתנו. לכן הבסיס למערכות יחסים עם הלקוח שלנו, זו עבודת ההכנה, ללמוד היטב את הלקוח לפני שפונים אליו.
איך עושים זאת?
המידע שמסתובב כיום על ארגונים ואנשים - הוא רב. כולנו מכירים המון ויודעים המון, אך משום מה, כשמדובר בלקוחות חדשים, אנו נרתעים. אנו חוששים מהתנגדות, מדחייה. וחבל, כי את כל המידע המקדים שאנחנו צריכים אנחנו יכולים לגלות בקלות ברשת.
איך אנו יוצרים אמפטיה בשיחה? איך אנו הופכים שיחה אינפורמטיבית לחברית? איך אנו יוצרים סביבה אוהדת ואמפטית עבורנו? ולבסוף איך אנו מעלים חיוך בלקוח וגורמים לו לרצות לשמוע עלינו יותר ואף לפגוש איתנו?
אנו בליצ'י השקענו שנים בניתוח התנהגויות צרכנים, בלימוד אירגונים, יחסי הכוחות בארגון וביצירת מערכות יחסים עם לקוחות והפיכתם מלקוח פוטנציאלי ללקוח נאמן ולשגריר שלך.
מכירות בטלפון זו אומנות מורכבת בעלת היבטים רבים ומגוונים. לכן, על מנת להפוך את אנשי השיווק והמכירות בארגון ל"סוגרי עסקאות" מומחים, עלינו ללמדם את מערכות היחסים, מלאכת "הפיתוי", איך יוצרים עניין, סקרנות אצל הלקוח להכירכם יותר, ובעתיד לבצע אתכם עסקאות.
Comments