חיפוש

הקטנת אי הוודאות בשיחות עם הלקוחות

בימים אלו שכולם רוצים להגדיל אפקטיביות בכל שיחה עם הלקוח, אחד הדברים החשובים הוא הקטנת אי הוודאות בשיח שנוצר. איך תקטינו את אי הוודאות בשיחה עם הלקוח?

אתם מכירים את השיחות האלה שהצד השני רק רוצה לדבר ולא מקשיב? זה בטוח לא גורם לכם לתחושה נעימה. אפשר ליצור שיחות ברמה אחרת.

איך נעשה זאת?

נשתמש בשאלות מכוונות, המייצרות דינמיקה של שיחה נעימה ומקצועית המעניקה ללקוח תחושת חשיבות ובטחון שהשואל הינו בעל הידע, והיכולת להעניק לו את השירות או המוצר שהוא רוצה, במחיר הנכון ובאיכות המבוקשת.

תנו לשאלות של הלקוח לכוון את השיחה.

תוכלו להרגיש את ההבדל בשיחות די מהר.

נושא זה הוא חלק מההדרכות שאנחנו נותנים לעובדים ומנהלים.

להתרשמות מהשירותים וההדרכות שאנחנו נותנים לחברות, אתם מוזמנים לללחוץ על הכפתור כאן למטה לפרטים נוספים.





1 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול