חיפוש

משבר הקורונה הוא גם הזדמנות

איך אנו יוצרים הזדמנויות עבור העסק שלנו עבור לקוחותינו ועובדינו היקרים,

משבר הקורונה תקף אותנו ללא הכנה מראש, רוב העסקים לא נערכו למשבר מסוג זה.

בזמנים שכאלו, עלינו לעצור ולחשוב ,לעצור ולבדוק מהי מהות העסק שלנו, את מי הוא שירת עד היום ואת מי הוא יכול לשרת בתקופה זו .


עלינו להתבונן בעסק הנוכחי , מהן החוזקות ומהן החולשות שלו.

אבל מעל הכול מה הן ההזדמנויות שלו בתקופה זו?

החוזקות והזדמנויות נמצאות בך , בבעל העסק ובמוניטין שיצרתם לעצמכם מול הספקים והלקוחות .

משבר הקורונה מאפשר לנו להתבונן פנימה בעסק ולבדוק במה אני יכולה לייעל את המערכות בעסק לאחר הקורונה, אילו שירותים נוספים אני יכולה להעניק ללקוחותיי, אילו שיתופי פעולה אני יכולה לעשות ואיזה עסקים נוספים אני יכולה ליצור כדי להכניס הכנסות נוספות לעסק .

עלינו ליצור את העסק מחדש, כאילו עברנו למדינה אחרת , עם תושבים ולקוחות חדשים.

אז איך מתחילים?

  • אוספים מידע אודות הלקוחות שלנו, בודקים מה הם הצרכים שלהם בתקופה זו ולמה הם מצפים מאתנו?

  • בודקים וחוקרים כיצד ניתן ליצור שיתופי פעולה עם קבלני משנה או חברות שמייצרות מוצרים משלימים.

  • בודקים את האפקטיביות של עובדינו, כיצד ניתן לתעל אותם יותר באמצעות עבודה מהבית, להכשירם, ליצור תחושה של אחדות וסיעור מוחות עם מנהלינו ועובדינו להתייעלות ושיפור השירות בארגון.

  • משפרים את המצבת הדיגיטלית שלנו אתר פייס, לינקדאין. ללמוד ולשפר את כל הערוצים הדיגיטליים שלנו לשביעות רצונם של לקוחותינו הקיימים והפוטנציאליים, לקוחות מצפים שהשירות יהיה זמין ללא צורך בהמתנה, בשיחות מיותרות.

  • איך יוצרים פלטפורמות של שיח והסברים ללקוחותינו דרך הזום ?

  • איך משתמשים בזום לפגישות ולחיזוק הקשרים עם לקוחותינו, ספקינו?

  • איך מוזילים את העלויות שלנו כדי ליצור מוצרים/שירותים תחרותיים יותר?

הקורונה היא הטריגר לחשיבה מחדש, ליצירה מחדש בכל התחומים, ורק זה יביא לשגשוגם של עסקים מחדש, ישפר את היעילות שלהם ויפתח להם עולם ומלואו לקראת עתיד חדש.

אני מזמינה עסקים שמרגישים שנפגעו בקורונה ורוצים להמציא את עצמם מחדש... וליצור עתיד חדש לחברה, לארגון, לעובדים, ליצור קשר באתר לתיאום פגישת ייעוץ ללא עלות .



4 צפיות0 תגובות