top of page
חיפוש

תסריטי השיחה המצליחים ביותר

עודכן: 30 ביולי 2020



איך עושים זאת? איך אנו הופכים את אנשי המכירות שלנו למקשיבים הטובים ביותר עם התסריטים הטובים ביותר להצלחת העסקה?


כיום, כאשר הלקוחות חשדניים יותר ושואלים שאלות רבות, מאד חשוב לצייד את נשות/אנשי הטלמרקטינג בתסריטי שיחה מובנים אשר יאפשרו לעובדייך להרגיש מוכנים יותר ויאפשרו להם להקטין את התנגדויות הלקוחות.


מטרתם של תסריטי שיחה היא ליצר דיאלוג עם הלקוח ולהקנות לו תחושת בטחון, אך האם זה כל העניין?

האם קרה לכם בעבר ששמעתם את אותו המשפט מ-2 אנשים שונים ובשניהם הגבתם אחרת?


אף תסריט מכירה ולו הטוב ביותר לא יעבוד ללא הטונציה, האושר בקול, האנרגיה והביטחון.

השאלה הנשאלת כאן, היא איך אנו מפעילים את עובדינו לומר את התסריט בחיוך, באהבה, ובחיבור עם הלקוח מהעבר השני של הקו. ניהול טלמרקטינג נכון, מהווה בשבילנו הזדמנות לחקור את יכולת התקשורת הבינאישית שלנו, את ההומור שלנו, את האינטלגנציה, ואת היכולת שלנו להיות שם עבורם.


אנו בליצ'י מעצימים את העובדים שלכם ביחד ולחוד, להיות מנהיגים, בהירים, ידידותיים, חברותיים ובעלי אנרגיה חיובית לשידור מקצועיות, ואמינות ללקוחות שיהפכו את השיחה ל"חגיגה".

כל האנרגיה הזו גדלה בשיחת בוקר מעצימה, עמידה ביעדים, משובים ובונוסים למצליחים.


ההנעה לפעולה ולהצלחה תלויה באמון של המנהל ועובדיו להשגת מטרות הארגון באמצעות משוב יומי ובונוסים חודשים.

בשביל זה ליצ'י כאן 😊


19 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page