מדיה חברתית 2.png

סדנת טיפול אפקטיבי בלידים חמים 

אחד הכלים החשובים  בעידן הנוכחי הוא טיפול אפקטיבי בקהל הלקוחות פוטנציאליים המגיעים אלינו דרך האתר, המייל, הטלפון, המדיה החברתית - פייסבוק, לינקדאין, אינסטרגרם וכו'.

 

העולםמשתנה מיום ליום.
קהל הלקוחות הפוטנציאלי עושה שימוש באינטרנט לצרכי עבודה, לרכישת מוצרים, לחיפוש מידע בכל נושא 
שמעסיק אותם .

עסקים וארגונים משקיעים רבות בשיווק הדיגיטלי, מפתחים אתרים, דפי נחיתה, דפים עיסקיים, ומשתמשים בתקשורת הדיגיטלית ליצירת קשר עם 
הלקוחות הפוטנציאליים ולהגדלת הכנסות עסק .

 

כשכבר הצלחנו להביא את הלקוח הפוטנציאלי לעסק, איך הופכים אותו מליד חם לרכישה / לעיסקה ?

 

מדיה חברתית 3.png

 מסגרת הסדנא 5 מפגשים:

המפגשים מתקיימים באופן פרונטאלי או בזום לפי דרישה.  

אורך כל מפגש שעתיים. 

בתום הסדנא יוענק ללקוחות שירות של מעקב ותמיכה  במשך 3 חודשים.

 

כל משתתף יצויד בקיט שילווה אותו לאורך כל הסדנא ולאחריה.

מדיה חברתית 1.png

 

דגשים לסדנה 

  • בניית הצגה עצמית מהירה ואפקטיבית

  • בניית תסריטי שיחה המותאמים לשירות / למוצר

  • ניתוח שיחות הטלפון ויצירת נוסחת ההצלחה של        אנשי הטלמרקטינג ביצירת פגישות /עסקאות

  •  המשך ניתוח של שיחות הצלחה וניתוח תמהיל ההצלחה