graphicstock-group-of-cheerful-successfu

סדנה לשירות לקוחות אקטיבי 

ארגונים רבים מודעים לחשיבות אנשי השירות  והפיכתם משירות מגיב לשירות יוזם/אקטיבי תוך שימוש בתסריטי שיחה אינטליגנטיים המותאמים לארגון ולצרכיו.

 

שירות לקוחות אקטיבי הינו בעל חשיבות גדולה בקשר עם הלקוח ושמירתו כלקוח נאמן לאורך זמן.

לצורך זה אנו בליצ'י מעניקים חשיבות גדולה לפוטנציאל במפגש בין איש השירות ללקוח ולמינוף המכירות בארגון.

הסדנה מותאמת אישית בהתאם לצרכי הארגון

IMG_5780-1368.jpg

במסגרת  הסדנה:

3 מפגשים שבועיים פרונטלי או בזום על פי דרישה.

אורך כל מפגש כשעתיים.

הסדנא נבנית בהתאמה אישית ללקוח ולצרכיו. 

כל משתתף יקבל קיט שישתמש בה בסדנה ולאחריה.

הסדנה תתמקד ב:

  • בנייה ושמירה על מערכת יחסים איכותית עם לקוחות הארגון ולקוחות פוטנציאליים.

  • מערכות יחסים עם לקוחות לאורך זמן שווה עסקאות חוזרות, השמת דגש על חשיבות מערכות היחסים כחלק מאסטרטגיית החברה ומיצובה .

  • המחשת חווית הלקוח בעת השיחה ומתן השירות באמצעים חזותיים המשלבים סרטים ודוגמאות מהשטח.

  •  איך בונים מערכות יחסים עם לקוחות:

  • הדרכה בסגנונות תקשורת בטלפון: הדרכה על האינטונציה, האופטימיות, ההצגה האישית והצגת החברה.

  • בניית תסריטי שיחה ללקוחות חדשים / לקוחות קיימים ולקוחות מהססים.

  • טיפול בתלונות לקוחות והפיכתם ללקוחות שבעי רצון.

  • מענה מהיר.

  • טיפול בשימור לקוחות, יצירת מערכות יחסים עם הלקוחות והפיכתם ללקוחות נאמנים.

  • טיפול וליווי לקוחות חדשים במערכת.

graphicstock-photo-of-successful-busines