top of page
חיפוש

איך הופכים את הלקוחות שלך לשגרירים שלך?

עודכן: 30 ביולי 2020


נטוורקינג הוא נושא שכולנו מתייחסים אליו רבות, אך מרבית הארגונים לא מתמידים בעיסוק בו בצורה מספקת.


הלקוח הסופי שלך הוא ערוץ לעוד מספר גדול של לקוחות: ברגע שרכשת את אמונו והוא שבע רצון, הארגון שלך מקבל בקלות נגישות לקולגות שלו, לשותפים העסקיים שלו, לחברים שלו ועוד.


אחד היתרונות המשמעותיים של ליצ'י הוא היכולת לנתח חברות ומתחרים בצורה מהירה, לצד מתן פתרונות הנוגעים לשיתופי פעולה או שירותים משלימים.

במסגרת עבודתנו ליצ'י תבצע מחקר על לקוחות שלכם במטרה לתרגם את שביעות רצונם לכלי פעולה, באמצעותו נרחיב את מעגל הקשרים של הארגון וכתוצאה מכך נגדיל את מאגר הלקוחות.

29 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page