top of page
חיפוש

הבריחה מכלוב הזהב


לאחר שעבדתי שנים רבות בתחום ההייטק ובבנק הפועלים הגעתי לשיווק ומכירות בתחומי סחר החוץ והלוגיסטיקה. נשארתי במקום הזה יותר מ-20 שנה.

מדוע נשארתי באותו המקום 20 שנה, בלא רצון או כמיהה להמשיך ולהתפתח?

משהו עצר מבעדי להתפתח. הייתי בכלוב זכוכית, בחברה מצליחה מאוד, משפחתית, אבל היא לא הייתה בריאה לי. נשארתי בה 20 שנה עקב הפחד לפרוץ את כלוב הזהב - כמו הפילון הקטן שלא בחר לברוח גם אחרי 20 שנה מהקרקס גם כששחררו את הרצועה שקשרה אותו למקום.


לפני שלוש שנים התפטרתי. היקום יצר את המצב שחייב אותי לעזוב. באותן 20 שנה קשות מצאתי נקודות אור בהדרכות עובדים ובתקשורת עם בני אדם. החברה צמחה, אך ליבי כאב וכעס על שבחרתי בחומר במקום ברוח. הפחד והרצון לשרוד מנעו ממני להתפתח ולעשות את מה שאהבתי מכל: התקשורת, הרצון לתמוך, לפתח עובדים ומערכות.


חשוב לי לספר את קורות חיי כדי שתבינו: 20 שנה פחדתי לעזוב מפחד שאולי לא אהיה די טובה במקומות אחרים, שאולי לא אמצא מקום עם תנאים דומים. הייתי אסירה של הפחד מכישלון!!


עתה הקמתי חברה חדשה בתחום השיווק והמכירות. היא אפשרה לי לחיות מחדש ולהתחיל לאהוב את עצמי שוב ללא פחד. העולם טוב אליי. הוא מקבל אותי בזרועות פתוחות ובהרבה אהבה ואמונה. כיום, כשאני משוחררת, הפחד נמוג לטובת האהבה העצמית, הביטחון העצמי במה שאני רוצה להביא לעולם.

עתה אני מרגישה חופשיה לתת מעצמי ללקוחותיי, לתת לעצמי את החופש ליצור, ולתמוך בנשים שרוצות לנפץ את תקרת הזכוכית ולמלא את הייעוד האמתי שלהן.

אני עדיין מחפשת את הייעוד שלי. עכשיו מצאתי את השביל אליו באמצעות יכולתי להנחות נשים לממש את עצמן כדי להגשים את חלומותיהן.

אכתוב, ארצה, אקליט ואספר את סיפורי לכל הנשים שפוחדות משינוי. אקח אותן למקומות שבהן ירגישו אהובות, נאהבות ושמחות!

כשאת מממשת את הייעוד שלך, העולם מזמן לך את ההזדמנויות שלך.

ובכלל, כשאנו מממשים את הייעוד שלנו, היקום שולח לנו שליחים שיסייעו לנו במימוש חלומותינו (:



14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page