top of page
חיפוש

הכל קורה עבורי, לא לי


בימים מורכבים וטעונים רגשית אלה, חשוב לי שמעבר למתח שאנו כולנו חשים כרגע נבחר להתבונן פנימה, ולשאול את השאלה - כיצד אנו יכולים לקדם ולחזק עצמנו כפרט לעבר המטרות והייעוד שלנו?

ואין דרך טובה לעשות זאת מאשר להעמיק ביחד איתי במודל של עשרת החוקים להצלחה של אופרה ווינפרי .


  1. הכל קורה עבורי, לא לי! Everything happens for me, but not to me

אמונה היא שם המשחק! ברגע שנבין שאנחנו חלק ממשהו גדול וחשוב מאיתנו נוכל להתחבר לכוח האמונה ולפעול מתוכה. אמונה היא שם המשחק ! לעיתים קורים לנו דברים שבמבט ראשון הם שליליים, אך במבט שני, אנו מבינים כי קיבלנו מתנה להמשך המסע שלנו.


2. תהיו תמיד מוכנות לפעול ולקחת הזדמנויות שהיקום מציע לכם! זיכרו כי כל דבר שקורה בחיינו הוא אבן דרך במסע החיים שלנו. כאשר אנחנו מוכנים - הדברים קורים לנו. כשאנו מגדירים לעצמנו את הדברים, אנחנו יכולים למשוך אותם לחיינו.


3. כולנו אנושיים! זה בסדר לטעות ולחמול את עצמנו. וזה בסדר להודות וללמוד מטעויות.


4. תשימו את הפוקוס על עצמכם ותפעלו ממקום של שליחות, כך תוכלו להיות ממוקדים יותר לקראת מימוש הייעוד שלכם וגם להעניק ולהכיל את האחר.


5. תפסיקו להתרכז במה שאחרים עושים ולהשוות - תתרכזו רק בעצמכם! ההשוואה לאחר הוא מרעיל ולא מקדם לשום מקום. תרוצו את מירוץ החיים שלכם!


6. מעבר מהמאקרו למיקרו- תבחרו לשים את הפוקוס שלכם על המיקרו, על עצמכם! תתרכזו בכל צעד שאתם עושים אל עבר המטרה שלכם, אך אל תשכחו לרגע לחזק ולהעצים את הסביבה הקרובה אליכם: חברים, משפחה ועוד.


7. כולנו אחד! בסופו של יום כולנו רוצים את אותם הדברים - להגשים את עצמנו ולבוא לידי ביטוי ובעיקר

כולנו זקוקים לאותם הדברים - לאהבה ולהכרה.


8. אל תפחדו לעצור מעת לעת ולשאול את השאלות הנכונות - מה הנשמה שלי רוצה באמת?

תלמדו לדייק כל הזמן את הייעוד של החייכם- ראו זאת כמצפן במסע החיים שלכם.


9. לעולם אל תשכחו מהיכן באתם! תהיו מחוברים לשורשים שלכם ואל תתנו להצלחה להשפיע על האגו שלכם לרעה. זיכרו להישאר מאוזנים, מקורקעים ואל תשכחו לעבוד על ההתפתחות האישית שלכם.


10. הכל קורה למען טובתכם העליונה! הכל הוא חלק מהמסע! תנשמו ותקדישו כמה דקות ביום לעשות מדיטציה. חשוב להקפיד על איזון בחיים בין משפחה, חברים ועבודה.


תרגיל ליישום - קחו לכם 5 דקות, תמצאו פינה שקטה בבית. תנשמו 10 נשימות עמוקות ותסרקו לאט לאט את הגוף, את התחושות והדברים שעולים תוך כדי.

תיזכרו באירוע מאתגר/שלילי בחיים שלכם ולאחר מכן - תנסו להביט בו מחדש באמצעות האמרה ''הכל קורה עבורי ולא לי!'' - אשמח שתשתפו מה גיליתם ומה התבהר לכם תוך כדי התרגיל.


20 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page