top of page
חיפוש

להיות או לא להיות


אם נדמה את עולם המכירות לסרט או להצגה, נגלה קווי דמיון רבים.


במכירות, כמו בהצגה/ סרט, חשוב שאנשי המכירות ילמדו היטב את תפקידם, יקראו את כל המחזה/תסריט ויכירו מקרוב את התפקידים של כל אחד.


מומלץ להיצמד לתסריט קבוע מראש, המכיל שאלות ותשובות אפשריות שנבדקו בקפידה וקצרו הצלחה בסגירות עסקאות אחרות או דומות, תסריטים שבאמצעותם יוכלו בקלות לנהל שיחת היכרות או אינטראקציות אחרות עם לקוחות עד לביצוע המכירה (היצמדות לתסריטי שיחה הינה הכרחית לאנשי מכירות בתחילת דרכם!).


בפגישות עם לקוח פרונטלי או בטלפון, ישנם כללי משחק ברורים שגם אותם ניתן ללמוד ולשכלל עם הזמן. אם נדע להקפיד על כללים אלו תיווצר אינטראקציה נכונה עם הלקוח, המאפשרת סביבה נעימה ונוחה להעברת המסרים הנכונים שאנו מתכננים, שעשויים לקדם את סגירת העסקה.

לעומת זאת, הדינמיקה בשיחה היא נושא בעל חשיבות גדולה, אך משתנה בהתאם לאופי הלקוחות וסגנונות ההתקשרות שלהם.


אנשי מכירות טובים הם גם הבמאים וגם השחקנים של הסצנה המתקיימת במשרדם או בטלפון עם הלקוח והם אלו המובילים את השיחה והפגישה ליצירת יחסים ואמון עם הלקוח, המסתיימת בעסקה או בתחילת מו"מ לסגירת עסקה.

כמובן שישנם מקרים שהתסריט לא מצליח/שאין כימיה/שהלקוח לא מעוניין או שמחובר לנותן שירות אחר ולכן תמיד אפשר לחזור עם תסריט אחר או סיפור אחר.


מוזמנים להעלות שאלות בנושא ואני אשמח לענות! (:


4 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page